EasyWebshop

food4petsbe

food4petsbeTilfredshedsscore: 5/5
2842 stemmer, 3419 anmeldelser

TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

/www.food4pets.be

food4petsbe
StatusÅben: Kunder kan se produkter og købe dem
Sprog, ValutaTjekkisk, Dansk, Tysk, Greek, Engelsk, Spansk, Finsk, Fransk, Italiensk, Japansk, Koreansk, Nederlandsk, Norsk, Polsk, Portugisisk, Rumænsk, Russisk, Svensk, Tyrkisk, Kinesisk, Euro

Anmeldelser

Der er fundet 3419 anmeldelser.

Skriv en anmeldelse

Første side - Forrige side - ··· - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - ··· - Næste side - Sidste side

Veramandag den 31. juli 2017, 20:59

Fijn er ALTIJD van op aan te kunnen dat bestelling en levering perfect in orde zijn.
Duidelijke website en vriendelijk tegen de klant!

Bedankt

Robby&Liesbethmandag den 31. juli 2017, 13:12

TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

bestel nu ongeveer al 2 jaar de voeding en snacks voor mijn hond nadat ik na aankoop van mijn stafford opzoek ging naar kwaliteitsvoeding kwam ik na veel zoeken op deze site uit omdat ik een bepaalde brok in mijn gedachten had die niet overal te vinden is. naast de kwaliteit die ze in huis hebben van het voer is de levering altijd heel snel vind ik zelf zelfs nu dat ik paar weken van huis ben zeer snelle levering in een DPD pickup point. voor mij misschien nog het belangrijkste is de klantvriendelijkheid indien we toch met een vraag zitten krijgen we hier altijd een snel en correct antwoord op voor een zo goed mogelijke oplossing zoals de levering op vakantie nu.

Agnessøndag den 30. juli 2017, 13:10

Zoals altijd een snelle en verzorgde levering.Betrouwbaar.

Hannielørdag den 29. juli 2017, 21:47

Zoals altijd super snelle levering. Top!!!

Mireille van der Weegenlørdag den 29. juli 2017, 19:28

Supersnel!

Barbaralørdag den 29. juli 2017, 14:11

snelle levering en top producten

Stahltorsdag den 27. juli 2017, 20:41

Sehr zufrieden

Debusscher Stephenonsdag den 26. juli 2017, 23:33

Sinds 6 maanden bestel ik bij Food4pets en wij zijn zéér tevreden. Bestellingen zijn gemakkelijk, vlot en een zéér snelle levertermijn. Eindelijk ons vast adres gevonden om ons hondenvoer te bestellen. TOPservice!

Christophonsdag den 26. juli 2017, 11:13

Top service. Al verschillende jaren klant

Caroline Verhaegenonsdag den 26. juli 2017, 11:10

Zoals altijd: perfect in orde! Altijd binnen het uur antwoord en kan mijn bestelling altijd heel snel afhalen.

Noratirsdag den 25. juli 2017, 11:26

Excellent service, extremely fast delivery! Simply top!
Thank you also in the name of our Shiba lady Sachiko!

Lindasøndag den 23. juli 2017, 18:06

Vriendelijk en behulpzaam, goedkoopste prijs betreft mijn product en hele snelle service, gewoon top!

Kurtsøndag den 23. juli 2017, 13:10

Topservice - geleverd op de gevraagde dag. Alles vlot afgehandeld.

Vivianetorsdag den 20. juli 2017, 19:03

Goede kwaliteit en super service!

Beiketorsdag den 20. juli 2017, 17:15

Al lange tijd een zeer tevreden klant: snelle levering en voer altijd degelijk verpakt! Ook bij vragen krijg je snel antwoord! Prima! :-)

Brigitte van dammeonsdag den 19. juli 2017, 21:28

Top service. Al verschillende jaren klant !

Reygaert Ericonsdag den 19. juli 2017, 18:18

De levering bij ons is zeer snel via DPD die gebeurd via Courcelles (Charleroi).

Reygaert Ericonsdag den 19. juli 2017, 18:15

Super kwaliteit en snelle bezorging !

Zegersonsdag den 19. juli 2017, 13:37

Super service en snelle bezorging.

Nella Toetonsdag den 19. juli 2017, 13:20

Wederom perfecte service!!!!!

Super snelle levering (donderdag's-middag besteld vrijdags morgen al in huis)

Angelatirsdag den 18. juli 2017, 15:32

Ben er helemaal blij mee. Ik voer wolfsblut ;cold river, hond met voedselallergie best goed onder controle

johansøndag den 16. juli 2017, 15:57

Elke keer opnieuw een super service,snel geleverd,
goed verpakt,ruime keuze,....Handig toch, veel tijd bespaart met het shoppen !

Benjaminlørdag den 15. juli 2017, 15:30

Zoals gewoonlijk , alles dik in orde !
Snelle correcte levering , wat wil een mens nog meer ?
:)

Jacek (Diepenbeek )lørdag den 15. juli 2017, 14:00

In 2 worden (super service !!!)

Første side - Forrige side - ··· - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - ··· - Næste side - Sidste side

Netbutik indhold

Kategorier