Sound Super Sound Shop

Sound Super Sound Shop

www.soundsuper.nl

Sound Super Sound Shop
StatusÅben: Kunder kan se produkter og købe dem
Sprog, ValutaTysk, Engelsk, Nederlandsk, Bitcoin, Euro, US dollar, Pound sterling

Anmeldelser

Der er fundet 10 anmeldelser.

Mr. Stephen Norfleetsøndag den 22. marts 2020, 12:52

Can you tell me when this is expected to ship?

Sound Super Sound Shopmandag den 23. marts 2020, 14:38

Hello Stephen. as soon its arrived inhere i wil send all the stuff towarts you, please read email, thanx grtx Martin

Sound Super Sound Shopmandag den 23. marts 2020, 14:40

Hello Stephen, as soon as the stuff arrives here, i wil send it towards you, please read email, thanx grtx Martin

JD Pawelkesøndag den 16. september 2018, 23:47

TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

Super laden, hat mich gut bedient mit jede menge info uber beschallungstechnik und sicherlich mit sehr guten apparatur Danke Schon

Sound Super Pro Sound Shoplørdag den 3. november 2018, 7:03

Aber Sicher, wir tun unsere bestens fur jeden kunde

DJ Reneetorsdag den 3. maj 2018, 2:55

TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

Wel tof dat je eigen ADI toch aan mij hebt geleverd was er allang naar op zoek top top top groet Renee

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 3. juli 2018, 16:53

yep klant is koning

Ott0 peterslørdag den 28. april 2018, 1:36

Hartelijk dank
dat je vanmorgen ff een ander mengpaneel kwam brengen top service das de reden waarom we voortaan bij jou komen. Grtz
Otto nogmaals dank

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 3. juli 2018, 16:54

dat doen we gewoon bij sound super ( schouderklopje aan mijzelf ;-) )

Hermano Hacko IItorsdag den 19. april 2018, 17:12

Toffe winkel, veel mooie spullen, ga ik vaker heen , echt aan te raden

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 3. juli 2018, 16:54

dank @ Hermanos

Penselaar geluidtorsdag den 12. april 2018, 22:29

Goede winkel en goed advies, en gezellig, je krijgt veel tips waar je als beginner goed op moet letten, prima shop dus

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 3. juli 2018, 16:55

we doen ons best, bedoel kan je wel laten gaan met nul info, maar daar heb jij en ik niks aan

joop en thea vrienstorsdag den 12. april 2018, 1:56

Dank aan soundsuper en strangeway voor het sponsoren van licht en geluid voor het feest van onze stichting. Groet jop en the

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 3. juli 2018, 16:55

graag gedaan

Empire drive inn peter ottenmandag den 26. marts 2018, 21:01

Ook ik ben weer geslaagd voor een nieuw mengtafeltje door vakkundig advies/uitleg en de koffie was ook lekker Toppie en bedankt gr peter

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 3. juli 2018, 16:56

zekers, dank

Sonny Cfredag den 20. oktober 2017, 13:51

Goede soundshop, veel kennis aan boord, goede advieze,n goede service. zie je me vaker

Sound Super Pro Sound Shoponsdag den 21. februar 2018, 11:00

Dank Dank Dank

M van Weliefredag den 16. juni 2017, 12:27

Sound Super NL is een Top Sound Shop

Sound Super Pro Sound Shoptirsdag den 8. august 2017, 4:31

Dank Dank Dank

Netbutik indhold

Kategorier