EasyWebshop

Bikes and Parts Robert Paul

Bikes and Parts Robert  PaulTilfredshedsscore: 5/5
468 stemmer, 592 anmeldelser

TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

BIKES AND PARTS ROBERT PAUL FIETSONDERDELEN EN KLEDING AAN VOORDELIGE PRIJZEN

/www.bikesandpartsrobertpaul.be

Bikes and Parts Robert Paul
StatusÅben: Kunder kan se produkter og købe dem
Sprog, ValutaEngelsk, Nederlandsk, Euro, US dollar, British pound

Anmeldelser

Der er fundet 592 anmeldelser.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Næste side - Sidste side

GunterVsøndag den 22. april 2018, 22:16

TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

Bestel graag bij Robert Paul, maar de goederen gaan afhalen is ook een feest. Veel keuze voor correcte prijzen.

MarcDGmandag den 16. april 2018, 11:59

Voor de eerste keer besteld hier en al bij al tevreden, vooral wat de meeste prijzen betreft.
Er was 1 artikel niet op voorraad en dat bedrag werd onmiddellijk terugbetaald.
Enig minpunt is dat men zelf de bestelling niet kan volgen via een track & trace code.

Bikes and Parts Robert Paulmandag den 16. april 2018, 15:39

Hallo Marc , Je kan door een mailtje te sturen nadat je een mail kreeg dat de zending is vertrokken deze track en trace code krijgen.
grtjs Paul.

Daniel Vdbsøndag den 15. april 2018, 15:53

Voor de 1ste maal een bestelling gedaan en ben tevreden over de snelle afhandeling.De prijs was de beste van de online verkoopwinkels.Mijn Kuota stuurpen kon ik nergens anders vinden dan bij Robert Paul.Vdb

Angelotirsdag den 10. april 2018, 21:57

Al verschillende keren besteld. Mooie aanbiedingen en snel geleverd. Ook de communicatie betreffende de bestelling en wanneer het is verzonden is zeer goed. Een aanrader. Ik zal zeker weer bestellen.

Angelotirsdag den 10. april 2018, 21:56

Al verschillende keren besteld. Mooie aanbiedingen en snel geleverd. Ook de communicatie betreffende de bestelling en wanneer het is verzonden is zeer goed. Een aanrander. Ik zal zeker weer bestellen.

Jefmandag den 9. april 2018, 22:42

Alles zoals het hoort! Prima snelle service.
Was ook op zoek naar sticky iPod . Misschien op komst?

Michelfredag den 6. april 2018, 20:11

Snelle service,en op een dag geleverd .

Michelfredag den 6. april 2018, 20:10

Snelle service,en op een dag geleverd .

Ronnyfredag den 6. april 2018, 18:04

Snel en goed verpakt geleverd zeer tevreden TOP !!!

Joostfredag den 6. april 2018, 13:19

Voor de tweede keer bij de webshop gekocht. Goede aanbiedingen. Ik was een product vergeten dat ik probleemloos kon bijbestellen. Communicatie per mail hierover was mogelijk zelfs op Tweede Paasdag. Op dinsdag was de bestelling verzonden vanuit België en op woensdag al in huis. Dat is ongelofelijk snel in vergelijking met andere sites.

Lucfredag den 6. april 2018, 13:18

Snel en degelijk! Xxxxx

Stevelørdag den 31. marts 2018, 12:09

Superservice!!

Joostlørdag den 31. marts 2018, 10:25

Voor de eerste keer via deze webshop gekocht. uitstekend aanbod. goede prijs/kwaliteitverhouding. redelijke verzendkosten in vergelijking met andere (buitenlanse) webshops. snelle levertijd, veel sneller dan bij Rose bikes.

Kurt Govaerttorsdag den 29. marts 2018, 14:08

Top!

Eric Gillismandag den 26. marts 2018, 11:54

Interessante prijzen, supersnel afgehandeld. TOP

Frank Van Der Voordetirsdag den 20. marts 2018, 15:40

Vandaag besteld, morgen afhalen in de winkel. Altijd correct en behulpzaam.

Davidtirsdag den 13. marts 2018, 7:27

Zeer snelle levering . Aanrader

Jean François Ferchaudfredag den 9. marts 2018, 13:12

Gevonden een zeer spécial stuck met goed prijs. Super spoedig levering .Zeer tevreden.

Franktirsdag den 6. marts 2018, 19:56

Top service en snelle levering.
Van harte aanbevolen.

micheltirsdag den 6. marts 2018, 16:24

2 keer een bestelling gedaan en 2 keer zeer tevreden
correct stipt en voordelig! er zullen zeker nog bestellingen volgen.

Franstirsdag den 6. marts 2018, 15:20

Zoals altijd correct,verzorgde verpakking en zelfs op de gevraagde dag geleverd. Super

Tonymandag den 5. marts 2018, 16:17

zéér tevreden van mijn aankopen, de prijs en de service! echt top!!!

Karelfredag den 2. marts 2018, 13:33

Mocht de webshop nog iets makkelijker te doorzoeken zijn dan heb ik helemaal geen opmerkingen meer. Kwaliteit, prijs en logistiek is nu al TOP.

Roeloftorsdag den 1. marts 2018, 12:30

Prima levering en keurig verpakt.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Næste side - Sidste side

Skriv en anmeldelse

Navn Check
Meddelelse Check
resterende tegn
TilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscoreTilfredshedsscore

Netbutik indhold

Kategorier